Субота, 04.05.2024, 11:34
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Новомиргородська ЗШ№1

Форма входу
Меню сайту
Група VK
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

ПедПРЕСА (освітній портал)

ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ

Міністерство культури України

Вчитель вчителю, учням та батькам

Канал в YouTube міста Новомиргород

GORODOK 888 - тільки цікаві новини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Сдесь может быть Ваша реклама
Головна » 2013 » Жовтень » 10 » Тренінг «Розвиток уяви, фантазії та пам’яті за допомогою ейдетики»
11:11
Тренінг «Розвиток уяви, фантазії та пам’яті за допомогою ейдетики»

Тренінг «Розвиток уяви, фантазії та пам’яті за допомогою ейдетики»

1.1.Вправа – знайомство «Згадай математику»

Мета: розвивати у дітей уміння стислої  само презентації. Розвивати        пам'ять та увагу.

Хід вправи: діти сидять у колі. Рахуємо по колу. Той, на кого припаде   число кратне трьом, вимовляє замість цифри своє ім’я. (кратне двом, чотирьом).

1.2.Вправа – привітання «Комплімент»

      (психологічна розминка)

      Мета: сприяти вмінню побачити сильні та слабкі сторони, позитивні         якості будь-якої людини.

      Хід вправи: учасники сідають у коло. Кожний повинен подивитися на того, хто сидить від нього зліва і подумати, яка риса характеру, яка звичка цієї людини йому найбільше подобається, і він хоче сказати про це, тобто зробити комплімент. Починає той, хто готовий сказати приємні слова своєму партнерові. Інші учасники уважно слухають. Той, кому зроблено комплімент, повинен як мінімум подякувати.

2.Повторення правил роботи в групах

   - Для чого в нашому житті існують різні правила? (відповіді дітей)

   Правила роботи групи під час тренінгу:

-     Брати участь у виконанні вправ і завдань добровільно;

-          Говорити від свого імені, про себе, висловлювати свої думки;

-     Один говорить - інші слухають;

-          Обговорюють дію, а не особу;

-          Говорити тільки за темою;

-          Бути доброзичливим;

-          Не критикувати: кожний має право на власну думку;

-          Говорити коротко, по черзі.

 3.Вправа «Підкажи сам собі»

    Мета: розвивати якості пам’яті.

    Хід вправи

    - Пам'ять – одна з найпопулярніших психічних особливостей людини. Ми сьогодні з вами проведемо ігри та вправи на розвиток пам’яті.

    Учням пропонується запам’ятати 20 слів: дощ, світло, людина, вікно, заєць, учитель, сонце, блискавка, книга, жарт, лампа, пожежа, подих, кролик, завдання, підкова, детектив, рішення, магніт, посмішка.

-  Відтворіть ці слова по пам’яті. Не всі слова вам запам’ятались. А тепер я вам дозволю скористатися власною підказкою. На аркуші паперу можна замалювати пропоноване для запам’ятовування слово. Однак не можна використовувати числа, слова. (відтворюємо запропоновані слова)

4.Вправа «Асоціація»

   Мета: ця розумова аеробіка допоможе покращити роботу з асоціаціями.

   Вимовте 10 жіночих (чоловічих)імен, нумеруючи кожне з них.

   Виберіть одну літеру з абетки і назвіть 20 слів, що починаються з неї,    нумеруючи кожне з них.

5.Релаксація. Вправа «Надувна лялька»

   Мета: подолати скутість і напруженість, відпочити.

6.Вправа – мультик «Уява + фантазія = відтворення інформації»

Мета: вчити дітей за допомогою ейдетики запам’ятовувати інформацію,    вчити фантазувати, уявляти; розвивати образну пам'ять та уяву.

  Хід вправи:

  Прочитайте слова й уявіть коментар до них, ніби мультфільм. Ні в якому     разі не намагайтеся нічого запам’ятовувати! Хай працює тільки уява.

   Вівця, сонце, мотоцикл, стеля, кістка, колодязь, панчохи, вагон, мило, лижі.

   Пляж, гітара, ковбаса, ялинка, парасолька, мавпа, шкарпетки, пиріг, джерело, лист.

Запитання для обговорення

   - Яка мета цієї вправи?

   - Що було важко?

7.Знайомство з методом Р. Аткінсона

   Мета: вчити дітей використовувати власну уяву при вивченні іноземної мови.

   Метод Аткінсона ще називають «Методом ключових слів»

   Експеримент проводили в Стенфордському університеті в 70-х роках 20ст. Цей метод був описаний уперше наприкінці 19ст. Скільки іншомовних слів ви можете запам΄ятати одразу – 5 чи 10?

    А використовуючи цей метод лижна легко запам’ятати від 30 до 150 слів незнайомої мови упродовж одного уроку. Тут зубрити не треба, ми граємось та уявляємо.

Гра з англійськими словами.

Ship (Sip) – корабель.

Корабель з шипами, дуже колеться, не можна сісти.

Shoe (S) – черевик.

Шумлять черевики.

Shore (So:) – берег.

Морський берег устелений шортами.

Cock (Kok) – півень.

Півень працює коком на кораблі.

Spoon (Spy:n) – ложка.

Спун – це той, хто довго спить, і, уявивши як він спить у ложці, ви ніколи не забудете це слово.

А тепер спробуйте (спочатку не підглядаючи) відтворити звучання всіх слів,з якими гралися.

Якщо ви все добре уявили, у вас вийшло, то можна брати словник або текст з новими словами і починати гратися.

Але майте на увазі: не обов’язково все миттєво у вас запам’ятається.   Попутного вітру не буває тільки для того, хто нікуди не йде! Саме цей метод допоможе вам запам’ятати наукові терміни та географічні назви.

8.Прикінцеве слово.

На закінчення тренінгу нагадаю основні правила і принципи української школи ейдетики:

-          Людська пам'ять ідеальна;

-          Людина запам’ятовує все, що бачить, чує та відчуває;

-          Усе запам’ятовується з першого разу і назавжди;

-          Пригадується тільки те, що можна уявити.

9.Підсумок:

    - Що вам найбільше сподобалось?

    - Які знання ви отримали?

    - Яку вправу ви використаєте для запам’ятовування нового матеріалу?

    - Яка мета нашого заняття з цієї теми?

10.Коло прощання. Вправа «Комплімент»

Стаємо в коло, називаємо один одного по імені і говоримо один одному комплімент.

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 4098 | Додав: Admin_Jenya | Рейтинг: 0.0/0