Субота, 27.04.2024, 04:50
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Новомиргородська ЗШ№1

Форма входу
Меню сайту
Група VK
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

ПедПРЕСА (освітній портал)

ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ

Міністерство культури України

Вчитель вчителю, учням та батькам

Канал в YouTube міста Новомиргород

GORODOK 888 - тільки цікаві новини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Сдесь может быть Ваша реклама

МО вчителів природничо-математичного циклу

Завдання та напрями діяльності МО вчителів природничо-математичного циклу

 

  • Задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному й моральному розвитку.
  • Організація й проведення на високому професійному рівні навчально-виховної, методичної й дослідно-експериментальної роботи з однієї або кількох споріднених дисциплін;
  • Удосконалювання методики проведення різних видів занять і їх навчально методичного й матеріально-технічного забезпечення;
  • Підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;
  • Проведення педагогічних експериментів;
  • Організація й проведення роботи щодо професійної орієнтації випускників і підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади.

 

Основні форми роботи в МО вчителів природничо-математичного циклу

  • Проведення педагогічних експериментів із проблем методики навчання й виховання учнів і впровадження їхніх результатів в освітній процес.
  • Круглі столи, наради й семінари з навчально-методичних питань, творчі звіти вчителів і т.п.
  • Засідання методичного об’єднання із питань методики навчання й виховання учнів.
  • Відкриті уроки й позакласні заходи щодо предмета.
  • Лекції, доповіді, повідомлення й дискусії з методики навчання й виховання, питань загальної педагогіки й психології.
  • Вивчення й реалізація в навчально-виховному процесі вимог керівних документів, передового педагогічного досвіду.
  • Проведення предметних і методичних тижнів.
  • Взаємовідвідування уроків.
  • Контроль за якістю проведення навчальних занять.

 

 Основні напрями діяльності МО вчителів природничо-математичного циклу

 

  • Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами.
  • Участь у розробці варіативної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального обсягу й змісту навчальних курсів.
  • Розробка інтегрованих навчальних програм з досліджуваних предметів і узгодження їх із програмами суміжних дисциплін для більш повного забезпечення засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
  • Підготовка й обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних матеріалів з предметів.
  • Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів щодо предметів;
  • Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації й кваліфікаційного розряду вчителів.
  • Обговорення доповідей щодо методики викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.
  • Обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них.
  • Розгляд питань організації, керівництва й контролю дослідницькою роботою учнів.
  • Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку й впровадження нових інформаційних технологій навчання.
  • Застосування на уроках діалогових автоматизованих систем і навчальних курсів експертно-навчальних систем, демонстраційно-навчальних комплексів і т.д.
  • Розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (термінальних і дисплейних комплексів, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі.
  • Удосконалювання навчально-лабораторної бази (лабораторних і спеціальних класів, кабінетів, локальних обчислювальних мереж і їхнього програмного забезпечення).
  • Взаємні відвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між учителями різних методичних об'єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів.
  • Спільні засідання зі спорідненими й взаємозабезпечуючими МО з метою обміну досвідом роботи.
  • Вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів і обмін досвідом цієї роботи;
  • Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;
  • Розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань за предметами.

 

 

Організація роботи МО вчителів природничо-математичного циклу

 

  • Очолює методичне об’єднання керівник, що призначається директором школи із найбільш досвідчених педагогів зі згоди членів методичного об’єднання.
  • Робота методичного об’єднання проводиться відповідно до плану роботи на поточний навчальний рік. План укладається керівником методичного об’єднання, розглядається на засіданні методичного об’єднання, узгоджується із заступником директора з методичної роботи й затверджується директором школи.
  • Засідання методичного об’єднання проводити не рідше 1 разу на чверть. Про час і місце проведення засідання керівник методичного об’єднання зобов’язаний повідомити заступника директора школи з методичної роботи (заступника директора школи з навчально-виховної роботи). За кожним обговорюваним на засіданні питанням ухвалюються рекомендації, які фіксуються в журналі протоколів. Рекомендації підписуються керівником методичного об’єднання.
  • При розгляді питань, що торкаються тематики або інтересів інших методичних об’єднань, на засідання необхідно запрошувати їхніх керівників (учителів).

 

Завдання керівника МО

  • Аналіз результатів організації вчителем навчально-виховної діяльності учнів із предметів, що є складовими методичного об’єднання.
  • Організація взаємодії вчителів методичного об’єднання, вивчення стану викладання предмета, ведення вчителем шкільної документації.
  • Організація взаємо відвідування уроків, позакласних заходів з предметів, що є складовими методичного об’єднання, та взаємодопомога.
  • Забезпечення організації заходів, спрямованих на професійне зростання вчителів, зокрема молодих та новопризначених.

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ МО вчителів природничо-математичного циклу

 

Для нормальної роботи в методичному об’єднанні мають бути такі документи:

1. Наказ про відкриття МО.

2. Наказ про призначення на посаду керівника методичного об’єднання.

3. Положення про методичне об’єднання.

4. Функціональні обов’язки вчителів МО.

5. Аналіз роботи за минулий рік.

6. Тема методичної роботи, її мета, пріоритетні напрямки й завдання на новий навчальний рік.

7. План роботи МО на поточний навчальний рік.

8. План-сітка роботи МО на кожний місяць.

9. Банк даних про вчителів МО: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, предмет, що викладається, загальний стаж і педагогічний, кваліфікаційна категорія, нагороди, звання, домашній телефон).

10. Відомості про теми самоосвіти вчителів МО.

11. Графік проведення нарад, конференцій, семінарів, круглих столів, творчих звітів, ділових ігор і т.д. у МО.

12. Перспективний план атестації учителів МО.

13. Графік проходження атестації учителів МО на поточний рік.

14. Перспективний план підвищення кваліфікації вчителів МО.

15. Графік підвищення кваліфікації вчителів МО на поточний рік.

16. Графік проведення поточних контрольних робіт (вносять самі вчителі або керівник методичного об’єднання. Мета: попередження перевантажень учнів – не більше однієї контрольної роботи на день).

17. Графік адміністративних контрольних робіт на чверть.

18. Графік проведення відкритих уроків і позакласних заходів з предмета вчителями МО.

19. Адреси професійного досвіду МО.

20. Відомості про професійні потреби вчителів МО.

21. Програми (авторські з предмета, факультативів, гуртків).

22. Інформація про навчальні програми і їхнє навчально-методичне забезпечення з предмета.

23. Календарно-тематичне планування (з індивідуальних занять, гуртків з предмета).

25. План роботи з молодими й щойно прибулими фахівцями в МО.

26. План проведення предметного тижня.

27. ВШК (експрес, інформаційні й аналітичні довідки, діагностика).

28. Протоколи засідань МО.

 

 

Розробки уроків  з теми «Вищі спорові рослини»  

Снісар І.М., вчитель біології

розробки уроків  з теми «Вищі спорові рослини»  

(біологія  7 клас)

Тема: Відділ Мохоподібні, середовище існування, пристосувальні риси будови і процесів життєдіяльності. Різноманітність мохоподібних, їх значення в природі й житті людини. Лабораторна робота №12. Будова мохоподібних.

  Мета: на прикладі зозулиного льону сформувати в учнів уявлення про листостеблові спорові рослини, показати ускладнення у будові мохоподібних порівняно з водоростями; ознайомити з різноманітністю мохів, їх умовами існування та способами розмноження; з' ясувати місце мохоподібних у системі рослинного світу; розвивати вміння порівнювати і робити висновки; виховувати екологічну свідомість. 

Вищі спорові рослини скачать урок

Загальна характеристика вищих спорових рослин скачать урок

Відділ Папоротеподібні скачать урок

 

Розрахунки за хімічними формулами з теми  «Кількість речовини».

 

Тема.  Розрахунки за хімічними формулами
Цілі уроку: систематизувати знання про кількість речовини, мо­лярну масу, молярний об'єм; удосконалювати навички
обчислень за хімічними формулами; підготувати учнів до тематичного оцінювання з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».

Тип уроку:  узагальнення й систематизації знань.

Форми роботи:  групова, індивідуальна.

Обладнання:  Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделє­єва, картки із завданнями.

Принципи: зацікавленості, цінності, творчості

Скачать повністю