Проект розвитку округу
Місія закладу (Новомиргородська загальноосвітня школа
I-IIIст.№1) як опорного в освітньому окрузі:
створення нових взаємовідносин навчально-виховних закладів, об’єднаних для
здійснення освітньої діяльності, забезпечення освітніх та культурноосвітніх
потреб учнів і вихованців, педагогів і батьків, які проживають в межах
відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Інновація в роботі: внесення якісно нових елементів в традиційну освіту, створення та
реалізація нових оригінальних ідей у формі готового товару (послуги) на ринку
освітніх послуг, створення та використання інтелектуального продукту.
Унікальність освітнього округу в тому, що в ньому об’єднано учні,
педагоги з 6 загальноосвітніх
шкіл та Златопільської гімназії. 4 заклади
розташовані в м. Новомиргороді, загальноосвітня
школа I-II ст. в с.Листопадове, загальноосвітня
школа I-II ст. в с. Пурпурівка, загальноосвітня школа I-II ст. в с. Кам’янка. Тому
ідея створення освітнього округу знайшла
підтримку як у педагогів, так і в учнів, батьків.
В основу діяльності освітнього округу покладена Державна національна
програма «Освіта» (Україна ХХІ століття), Закон України «Про загальну середню
освіту», Положення про освітній округ – документи, які передбачають зміни в
організації навчально-виховного процесу через перехід до державно-громадської
моделі управління. Моделі відкритої і демократичної, в якій передбачається
забезпечення державного управління з урахуванням громадської думки.
Розкриваються нові можливості для реалізації творчого потенціалу педагогів,
вихователів, який представляють
учителі-методисти, вчителі, які мають звання «Старший вчитель», спеціалісти вищої категорії. Кращі педагоги
округу стали керівниками консультаційних пунктів для учнів, учителів, батьків.
У проекті програми діяльності Новомиргородського освітнього округу
визначені нові напрями в роботі шкіл в питаннях професійної орієнтації,
профільного навчання.
Проект орієнтовано на завдання: Створення ефективної освітньої системи, здатної надавати всім якісні
освітні послуги, передбачені законодавством України. Створення можливостей для
постійного зростання педагогів та впровадження сучасних освітніх технологій в
навчально-виховний процес.
Радою освітнього округу було розроблено програму діяльності округу на 2011-2015
н. р.
Мета:
створити та реалізувати інноваційну модель адаптивного освітнього простору із взаємопов’язаними компонентами – профільною і додатковою освітою, суспільними і громадськими закладами, бізнес - структурами і виконавчими органами, забезпечення рівного доступу до якісної освіти, створення умов для неперервної освіти на основі тісного зв’язку дошкільних, шкільних та інших навчально-виховних закладів освіти; реалізація наступності у навчанні і вихованні, впровадження компетентісно орієнтованого навчання, формування духовно-моральних основ та творчого розвитку особистості. Єдина науково-методична проблема освітнього округу: " Шляхи формування якісної освіти
дітей та їх саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного
процесу в закладах освітнього округу ”
Завдання :
- дидактичні:
· розвиток мотивації кожного
суб'єкта навчання;
·
розвиток практично-дослідницьких
навичок учнів;
·
забезпечення й стимулювання
саморозвитку і самоактуалізації
особистості;
·
підвищення рівня навчальних
досягнень.
- педагогічні:
системне
впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують
особистісно орієнтований підхід до учнів:
·
технології інтерактивного
навчання;
·
технології проектів;
·
технології критичного мислення;
·
ігрові технології;
·
інформаційні технології;
· технології диференційованого
навчання.
-
управлінські:
·
модернізація
навчально-матеріальної бази як обов’язкової умови підвищення продуктивності
освіти;
·
створення умов для професійного
розвитку педагогів та їх мотивації до самоосвітньої діяльності;
·
створення системи стимулювання
творчої діяльності педагогів (учнів);
·
створення умов для формування
системи особистісних компетенцій і цінностей дітей.
І
ЕТАП. Діагностичний (2011-2012 н.р.)
Діагностика.
Теоретичне обґрунтування проблеми
1.
Аналіз результатів педагогічного
процесу:
¨
аналіз науково-методичної роботи
педагогічного колективу;
¨
аналіз роботи над єдиною
науково-методичною проблемою:
„Компентентнісний підхід до навчально-виховного процесу.
Компентентний педагог – запорука
успішної реалізації
компентентнісного підходу”;
¨
діагностування педагогів з метою
вивчення рівня їх професійної
компетентності;
¨
анкетування учнів та батьків.
2.
Виявлення науково-методичної
проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічних колективів.
3.
Створення творчої групи для
опрацювання та систематизації результатів анкетування, діагностування та
вироблення мети, завдань, методів реалізації вибраної проблемної теми.
4.
Обговорення і затвердження єдиної
науково-методичної проблемної теми
педагогічною радою школи.
5.
Складання плану роботи над єдиною
науково-методичною темою педколективу школи (освітнього округу) на п’ять років.
/proekt_rozvitku_okrugu-original.docx
|