Понеділок, 29.04.2024, 02:31
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Новомиргородська ЗШ№1

Форма входу
Меню сайту
Група VK
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

ПедПРЕСА (освітній портал)

ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ

Міністерство культури України

Вчитель вчителю, учням та батькам

Канал в YouTube міста Новомиргород

GORODOK 888 - тільки цікаві новини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Сдесь может быть Ваша реклама
Головна » 2013 » Листопад » 27 » Проект розвитку округу
13:24
Проект розвитку округу

Проект розвитку округу

Місія закладу (Новомиргородська загальноосвітня школа I-IIIст.№1) як опорного в освітньому окрузі:

створення нових взаємовідносин навчально-виховних закладів, об’єднаних для здійснення освітньої діяльності, забезпечення освітніх та культурноосвітніх потреб учнів і вихованців, педагогів і батьків, які проживають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Інновація в роботі:

внесення якісно нових елементів в традиційну освіту, створення та реалізація нових оригінальних ідей у формі готового товару (послуги) на ринку освітніх послуг, створення та використання інтелектуального продукту.

Унікальність освітнього округу в тому, що в ньому об’єднано  учні,  педагоги  з 6 загальноосвітніх шкіл та Златопільської гімназії. 4  заклади розташовані  в м. Новомиргороді, загальноосвітня школа I-II ст. в с.Листопадове,  загальноосвітня школа I-II ст. в с. Пурпурівка,  загальноосвітня школа I-II ст. в с. Кам’янка. Тому  ідея створення освітнього округу знайшла підтримку як у педагогів, так і в учнів, батьків.

В основу діяльності освітнього округу покладена Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття), Закон України «Про загальну середню освіту», Положення про освітній округ – документи, які передбачають зміни в організації навчально-виховного процесу через перехід до державно-громадської моделі управління. Моделі відкритої і демократичної, в якій передбачається забезпечення державного управління з урахуванням громадської думки.

Розкриваються нові можливості для реалізації творчого потенціалу педагогів, вихователів, який представляють  учителі-методисти, вчителі, які мають звання  «Старший вчитель»,  спеціалісти вищої категорії. Кращі педагоги округу стали керівниками консультаційних пунктів для учнів, учителів, батьків.

У проекті програми діяльності Новомиргородського освітнього округу визначені нові напрями в роботі шкіл в питаннях професійної орієнтації, профільного навчання.

Проект орієнтовано на завдання:

Створення ефективної освітньої системи, здатної надавати всім якісні освітні послуги, передбачені законодавством України. Створення можливостей для постійного зростання педагогів та впровадження сучасних освітніх технологій в навчально-виховний процес.

Радою освітнього округу було розроблено програму діяльності округу на 2011-2015 н. р.

Мета:

створити та реалізувати інноваційну модель адаптивного освітнього простору із взаємопов’язаними компонентами – профільною і додатковою освітою, суспільними і громадськими закладами, бізнес - структурами і виконавчими органами, забезпечення рівного доступу до якісної освіти, створення умов для неперервної освіти на основі тісного зв’язку дошкільних, шкільних та інших навчально-виховних закладів освіти; реалізація наступності у навчанні і вихованні, впровадження компетентісно орієнтованого навчання, формування духовно-моральних основ та творчого розвитку особистості.

Єдина науково-методична проблема освітнього округу:

" Шляхи формування якісної освіти дітей та їх саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу в закладах освітнього округу ”  

Завдання :

 -        дидактичні:

·       розвиток мотивації кожного суб'єкта навчання;

·         розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;

·         забезпечення й стимулювання саморозвитку і самоактуалізації      особистості;

·         підвищення рівня навчальних досягнень.

 -        педагогічні:

системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:

·         технології інтерактивного навчання;

·         технології проектів;

·         технології критичного мислення;

·         ігрові технології;

·         інформаційні технології;

·    технології диференційованого навчання.

-                  управлінські:

·         модернізація навчально-матеріальної бази як обов’язкової умови підвищення продуктивності освіти;

·         створення умов для професійного розвитку педагогів та їх мотивації до самоосвітньої діяльності;

·         створення системи стимулювання творчої діяльності педагогів (учнів);

·         створення умов для формування системи особистісних компетенцій і цінностей дітей.

      

     І ЕТАП.    Діагностичний (2011-2012 н.р.)

      

        Діагностика. Теоретичне обґрунтування проблеми

 

1.          Аналіз результатів педагогічного процесу:

¨    аналіз науково-методичної роботи педагогічного колективу;

¨    аналіз роботи над єдиною науково-методичною проблемою: 

            „Компентентнісний підхід до навчально-виховного процесу.  

              Компентентний педагог – запорука успішної реалізації

              компентентнісного підходу”;

¨    діагностування педагогів з метою вивчення рівня їх професійної 

       компетентності;

¨    анкетування учнів та батьків.

2.          Виявлення науково-методичної проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічних колективів.

3.          Створення творчої групи для опрацювання та систематизації результатів анкетування, діагностування та вироблення мети, завдань, методів реалізації вибраної проблемної теми.

4.          Обговорення і затвердження єдиної науково-методичної  проблемної теми педагогічною радою школи.

5.          Складання плану роботи над єдиною науково-методичною темою педколективу школи (освітнього округу) на п’ять років.

  

 /proekt_rozvitku_okrugu-original.docx

Категорія: Освітній округ | Переглядів: 541 | Додав: Admin_Jenya | Рейтинг: 0.0/0