П`ятниця, 04.07.2025, 22:18
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Новомиргородська ЗШ№1

Форма входу
Меню сайту
Група VK
Календар
«  Грудень 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту

Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

ПедПРЕСА (освітній портал)

ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ

Міністерство культури України

Вчитель вчителю, учням та батькам

Канал в YouTube міста Новомиргород

GORODOK 888 - тільки цікаві новини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Сдесь может быть Ваша реклама
Головна » 2013 » Грудень » 12 » Методична робота
13:50
Методична робота

Як відомо, у цьому навчальному році почалося впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, який був затверджений урядом у квітні 2011 року. Кропітка робота з упровадження нового Державного стандарту початкової освіти в школі триває та спрямована на  реалізацію педагогами успішного використання новітніх технологій, набуття досвіду, власного творчого потенціалу, а головне – на підтримку бажання вчителя творити Людину майбутнього, будівника нового суспільства, нової України, яка відповідатиме світовим стандартам.

Стандартизація – не уніфікація, а приведення у відповідність системи знань, умінь, навичок учнів за певними змістовими лініями.

У контексті нововведень, учитель початкової школи має оволодіти принципово новим, для сьогодення, інструментом – сучасною методикою навчання дітей початкового шкільного віку основам інформатики та іноземної мови.

Одним із кроків стало впровадження у новому стандарті інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до нового Державного стандарту учні 1 - 2 класів почали освоювати та використовувати в практичній діяльності.

На засіданні шкільного методичного об’єднання у вересні обговорені питання вивчення навчальних дисциплін  у контексті   відповідних освітніх галузей, базового навчального плану тощо.

Протягом поточного навчального року були зібрані, впорядковані та постійно поповнюються  навчально - дидактичні матеріали з вивчення предметів у 1 - 2 класах.

Змістовне наповнення навчальних планів доведене до відома батьків учнів, вивчена думка щодо вивчення другої іноземної мови.

У методичному портфоліо зберігаються необхідні для фахової  підготовки: витяг із ДС із змістом відповідної освітньої галуз і(зміст освіти та  державні вимоги до рівня загальної підготовки учнів), програми з навчальних дисциплін. Активно вивчаються матеріали фахової літератури, періодичних видань , в яких розкриваються окремі методичні аспекти підготовки до організації НВП у 1 - 2 класах з 2013-2014 н.р. за новим ДС.

 


Бібліотекар школи Сіраченко Л.І. створила та постійно поповнює тематичну картотеку «Нові стандарти – нова школа».



З цією метою практичним психологом Скляренко О.Ф. та класним керівником Шаповал О.Л. проводяться ранкові зустрічі, які допомагають створювати взаємини, що формують почуття спільноти у дітей. Маленькі діти вчаться висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки інших та зважувати їх. Ранкова зустріч дає учням змогу брати участь у групових обговореннях, а вчителем – моделювати й активно розвивати у дітей вміння та навички ефективного спілкування.  

 


      Під час роботи з батьками була вислухана думка про необхідність функціонування групи продовженого дня для учнів початкових класів, мотивуючи зайнятістю батьків та підвищенням рівня знань учнів Оцінювання другокласників має бути вмотивованим. Важливо, щоб дитина не втратила стимулу до праці. Оцінки в балах стають для дітей більш зрозумілими й вмотиваними, якщо супроводжуються коротким, точним коментарем вчителя, а завдання вчителя полягає в тому, щоб негативні й позитивні емоції, породжувані невдачами чи успіхами в навчанні трансформувалися в подальшому позитивну діяльність учнів. Для семирічного школяра, який відчуває труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, заохочення найменшого успіху має велике значення. За відмінні успіхи в навчанні учні 2-4 класів нагороджуються похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». Особливу увагу вчителі приділяють збереженню та зміцненню фізичного здоров’я другокласників, тому навчальне навантаження в тижневому циклі розподіляється таким чином, щоб його найбільша інтенсивність припадала на вівторок і середу, у той час як четвер був дещо полегшеним днем. Вивчення нового матеріалу, контрольні роботи проводяться на 2-4 уроках дня посеред тижня. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів на всіх уроках через кожні 15 хвилин проводяться фізкультхвилинки та гімнастика для очей. Відповідно до наказу МОН України від 01.09.2009 № 806 «Про використання навчально-методичної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах» в школі використовується навчальна та навчально-методична література лише з грифом МОН.


    Щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, спрямованих на підвищення науково-теоретичного рівня та фахової підготовки педагогічних працівників вчитель початкових класів Шаповал О.Л. закінчила курси при КІППО вчителів початкових класів, які викладають «Сходинки до інформатики». - Організовано проведення тематичних семінарів, семінарів-практикумів, «круглих столів», тренінгів для вчителів початкових класів щодо особливостей змісту та методики викладання предметів за новими програмами; - організовано роботу постійно діючих консультаційних пунктів за означеним напрямом (практичний психолог Скляренко. О.Ф, голова методичного об’єднання вчителів початкових класів Шаповал О.Л. та заступник директора з навчально – виховної роботи Лопанчук О.М.); - організовано панорами творчих уроків для обміну досвідом роботи з першокласниками учителів початкових класів; - введено в практику діяльності спільні форми методичної роботи для педагогів дошкільного закладу «Волошка», початкової та середньої ланок школи; - на сайті школи створено сторінку голови методичного об’єднання Шаповал О.Л. «Працюємо за новими програмами та підручниками» з метою надання методичної допомоги по впровадженню нового «Державного стандарту початкової загальної освіти». - заслухано (у першому півріччі 2013 р.) на науково-методичній раді питання щодо впровадження нового «Державного стандарту початкової загальної освіти», створення належних умов навчання та виховання першокласників. - сплановано та підтримано проведення засідань шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів за темою «Методичні аспекти забезпечення якісної освіти в умовах нового Державного стандарту початкової загальної освіти»; - створено творчі групи вчителів початкових класів з відпрацювання шляхів удосконалення навчально-виховного процесу у контексті Державного стандарту початкової загальної освіти; - підтримано наставництво, як ефективну форму передачі передового педагогічного досвіду. Для якісного впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, програм, підручників, особливу увагу в школі приділяємо створенню сприятливих умов для навчання дітей 1 - 2 класів: проводимо відповідні заходи для батьків учнів (тренінги – знайомства, консультування з психологом та класним керівником, індивідуальна робота з батьками); практичним психологом Скляренко О.Ф. проводиться індивідуальна та групова діагностика, корекційно розвивальна робота, години психолога та консультування вчителів початкових класів. Щоб навчальна діяльність була радістю, має бути така організація навчання, за якою дитина стає активним учасником процесу засвоєння знань, тоді пізнавальний інтерес і задоволення від процесу та результату навчання дає моральний, психологічний комфорт, розуміння особистого успіху. З огляду на це, учителям початкових класів рекомендовано: – підходити до зазначеного вище питання зважено, індивідуально до кожної дитини, не допускати їх перевантаження, звертаючи увагу на фізичне та психічне здоров’я кожного учня; – дотримуватися принципів наступності та безперервності. Досягнення позитивних результатів за означеним напрямом можливе за умов єдності навчальної, організаційно-інформаційної, науково-методичної складових освітнього середовища та координації спільних дій освітян різних рівнів. Впровадження нового Державного стандарту має бути потужним: навчально-методичне, матеріально-технічне, комп’ютерне і т.п.) з оптимізмом дивімось у майбутнє. Плекаймо паростки завтрашнього дня. І тоді, немов у долонях зігрітий паросток, политий любов’ю і ніжністю рідних, доглянутий творчим учителем, збережений державною мудрістю, стане коренем, цвітом і колосом життя. Паросток – це наше майбутнє, наша совість, наша надія – діти! Плекаймо – мріймо про щастя для них, про можливість реалізації цих мрій у кращих проявах. Мріємо, щоб наші діти були справжніми громадянами своєї держави, відчували себе людьми з розправленими крилами та благородним бажанням змінити цей світ на краще! 



  Учителі нашої школи одностайні в тому, що освітній процес згідно із Державним стандартом спрямований на досягнення результатів навчання учнів- сформованих ключових та предметних компетентностей. А створення сприятливого середовища для адаптації дитини до системи шкільного навчання забезпечуватиме її подальший розвиток, успішне навчання та виховання. Щоб навчальна діяльність була радістю, має бути така організація навчання, за якої дитина стає активним учасником процесу засвоєння знань, тоді пізнавальний інтерес і задоволення від процесу та результатів навчання створює морально-психологічний комфорт, розуміння особистого успіху.

Категорія: Виховна робота | Переглядів: 968 | Додав: Admin_Jenya | Рейтинг: 0.0/0